Wednesday, June 3, 2009

maseh! maseh!






1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini :

- die classmate saya yg mule2 kitorang poyo sket sesama sendiri! haha!
- menjadi sahabat saya dan kuat gelak bersama
- HOT babe!
- out going...x kedekut! as usual, kuat gelak
- menjadi SPM candidate 2008 bersama saya! dia dpt 10 A awook!



3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya :

-kuat berangan
-kuat makan
-kuat pokpek
-kuat tidur
-saya penyayang tau!
-obses kot dgn cristiano ronaldo...haha!
-selalu semangat!
-syg kawan saya
-saya selalu single
-saya selalu gelak!

4.Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka :

-izyan ; adekku yg sgt suke kamera dan si cantik menawan
-syud ; suke gelak bile aku bkk mulut juga kawan terbaik
-ilya ; cousin aku yg gojes
-aimi ; si cerdik pandai yg hensem
-afak ; junior MEGA dgn senyuman yg menawan.hehe :D

sekian.

love ; ainunMENAWAN

2 comments:

ballqiszbelle said...

alaaa....kite xde la.

hehehehe...

ainun zulkiflee said...

adoi ball,

ko dh byk org bagi...

nnti award laen aku kasik ko name besar2..ok! hahaha :D