Wednesday, June 3, 2009

bersalah.

hari ni, tak tahu mengapa, saya rasa amat bersalah.
saya tahu saya salah. saya tahu. tapi kenapa tak nak marah saya.
biar saya nangis.
saya dah buat kawan terbaik saya sedih. saya turut sedih.
saya benci benda nie. saya kecewa dgn diri saya.
kawan terbaik, saya minta maaf. Saya tahu, walaupun berjuta kali saya minta maaf, benda dah jadi.
lagi saya minta maaf dan terus begini, lagi saya rasa bersalah. tolong saya.
kadang-kadang kami gila berkongsi cerita. apa salahnya.
saya tidak suka orang yg menyakiti hati kawan terbaik saya kerana saya mengenalinya dulu dan menyayanginya dulu dari anda.
kawan terbaik saya adalah kawan saya masa susah dan senang.saya sayang dia.


sad Pictures, Images and Photos


kawan terbaik ;

saya sayang anda!

maaf ye!

6 comments:

*adibalala; said...

weh, pe kessss?
chill babe.
wtvr it is, u can go thru all these.
haha, we are growing up!
tak percaya aku/
so, kita just lepak2.
things will go just with the flow.
:D

ainun zulkiflee said...

weih..ko tau!
ade masalah besr wei..
mcm siot je..
tp..xpe..aku just besalah yg amt sgt!

ainun zulkiflee said...

weih..ko tau!
ade masalah besr wei..
mcm siot je..
tp..xpe..aku just besalah yg amt sgt!

*adibalala; said...

oh babe!
pe sal?
okay, kau boleh lakukannnya.
just, be calm.
anything, u can just hit me.
semakin besar, semakin mendalam masalah kan?
kau doa byk2.
insyaAllah

ainun zulkiflee said...

ok..actually..bkn masalah aku pon sgt..
tp, aku yg mcm terinvolve n jadi bersalah trus..huuu..
tula..aku byk doa je skunk nie..

*adibalala; said...

oh, haha.
lama-lama ok.