Monday, December 24, 2007

the story about a liar!!!

ni aku nk story pasal ada sorang budak nih..nama dirahsiakan..huhu..kire baekla aku rahsiakan nama ko penipu! die dok penang...he's a man of course.Die da tipu byk org kt skola die, cikgu,temasukla kazen aku...sian sieyh..tipu org idop2 pas2 org tu pecaye plak tu...nk tau die tipu ape,die kate die ni young orchestrian mane hale ntah.petronas ngan yamaha taja die wat concert all over the world..mak oii..terrornye...yang peliknya,asal aku x kenai pon die???pastudie kate die ni penah masuk majalah vouge sekali ngan daniell radcliffe..huh..OMG!!! can u believe that??? kalau betoi,dalam byk2 majalah vouge...xde pon gamba die...
jadi,aku pon dengan berani pegi kacau penipu nih...aku katela aku nih anak kepada penaja concert...haha..pastu die maki hamun aku plak...pas2 xpasai2 nama bapak aku pon die masuk sekali..aku pon dgn marahnye....aku x marah la die..aku nasihat sket die..bagi die sedar sket...adoi..penipu tu mmg nk kene ngan aku.Kalau aku jumpe die,free2 je kene flying kick ngan aku...sial tolla...bangang!
kalau nk menipu pon berpada-pada la...dan kalau die betol2 kaye,die xkn dudok kt rumah yg mcm..tuuutttt...paling koman pon dok KL..ke singapore ke..
haisy...budak ni mmg nk kene polish..haha..n kalau die the richest kid in the world,pegila skolah kt europe tu..xyah nk skolah kt malaysia..
p/s : kepada sesiape yg penah meinpu,insaflah anda sbb kebenaran akan terbongkar jgk..huhu ;)

1 comment:

mustapha syuhada said...

mmg penipu jadah haram..hahaha..tibe2 aku nak mara..aku x kenai pon..hehehe