Saturday, December 22, 2007

i'm going back to Beseri...soon

adoi mak...lagi seminggu nk blk mktab...sungguh membosankan..aku nk balik mktb tp,nk jumpe kawan je..hehe enjoy ngan diorang.bukan x suke kt mktb tu,tp...there's somethin wrong with dat place yg membuatkan aku jadi x best..tataula ape bendenye...
next year da SPM..omg..takut tu xyah kirela..bile masuk je kt mktb tu,sume plan yg aku dah plan musti! dijalankan..haha =)macam mane la org laen boleh go through SPM dgn mcm begitu sng skali..huh..aku nih yg blom f5 da saket pale da pikir masala yg bakal dilalui kt sane...
aku x saba nk jumpe kwn2..huhu..bestnye..gelak sesame..hahaha =))
best! pas2,study sesame waktu prep...make sure ia adalah prep yg sgt berkualiti! huhu..[konon]mcm bole jadi je..tp insyaAllah jadila..AMIN!!!!
so,to all my frenz..samat berjumpa pada 2 Januari..huhu..sgt suke hati..lalalalala =)

*ainun munirah ; 10A1
Good Luck Everyone...to batch 23
MRSM Beseri
n especially to :
4 noble '07 =)

1 comment:

mustapha syuhada said...

hehehe..ainun x saba nak jumpa kau