Friday, November 23, 2007

its Malaysian Open man!

Assalamualaikum...
dengan rase dukecitenye...aku Ainun Munirah bt. Zulkiflee boley tatau ade Malaysian Open kat Malaysia nih! Terasa amatlah hinenye...Last nite i watch the match between the hottie Federer..OMG!!! die sangatla hot..kegilaan aku terhadap die semakin membuakkan api kemarahan adek aku yang membara2 mcm ayam golek kt pasar malam tuh bile die ckp...kakak, diamla!!!!!!!..n sometimes u are so annoying...huh..bley x die ckp cam 2..kureng asam jawe punye adek!

ps: pastu die jugak yg menyebok kate federer 2 hot! huhu

haa...satu lagi ape name die..Sampras..ape ntah..hehe sorila ek! xbape kenal tula pasai aku x kenai...name pon dudok asrama, so pengetahuan am pon macam katak puru kt dalam gue kelam yang sentiase kelam tatau ape nk buat...

Nih..game semalam amtla hebatnye walaupon federer 2 macam x nk main jer..menyirap darah aku..aku pon malula gak bile die servis then kene net terbunyila satu bunyi yang amat memalukan aku sebagai warga yang tau maen tenis iaitu...grang!!!!!mak oi...net pon x tegang..lowered semacam..huh.pasai 2la die x semangat sangat kot nak men..aku pon tgkla sampai habis dan aku tak habis-habis memuji keHOTan federer yang menyebabkan urat saraf,hormon,organ serta tulang belulang aku di paras yang amat tidak normal...

Kesimpulannye...KENAPE AKU TATAU ADE MALAYSIAN OPEN! sgt kecewa...tahap cipan 14!ya ampun..sgt memalukan!
aku nakle tgk federer tu maen...tapi xpela..da xde jodoh..tgk kt tv pon layanla..
ok...peringatan! kepada sume org,jgnla jd mcm aku nih yang tatau pape..nnti org tanye, malu dowh xdpt jawab...mcm bukan orang Malaysia jer...tatau nk tulis ape da...

ikhlas dari ainun yang sangat menggilai roger federer...kuikuikui =)

No comments: